Smart is the new sexy.

Barney Stinson skulle kunna prata brallorna av mig. Jag skulle bli bästis med BBT-gänget. Att vara arbetslös ger mig mycket tid till serier. Nu hade jag visserligen redan sett Big Bang Theory-säsongerna, men de nyaste avsnitten kan jag avnjuta nu i alla fall (rättare sagt gjorde jag det ikväll). HIMYM har jag glott på genom apparaten som sägs ge oss fyrkantiga ögon (le TV), men nu de senaste månaderna har jag sett alla avsnitt på internet. (L) streaming-funktionerna. BBT är bland det bästa som hänt mig. Lätt. Utöver dessa två fantastiska serier har jag även de senaste halvåret gått igenom alla Bones-säsongerna, häromveckorna Men in Trees.. Hm, sen är det nog inget mer. Vänner har man ju avklarat för flera år sedan. Typ.

Soundtrack of the day (igår): Smith – Baby it’s you

Fan, nu blev det sent igen. MAX imorgon @ 10.00.

Penny: Sheldon, can I ask you a question?
Sheldon: Well I would prefer that you didn’t but I won’t go so far as to forbid it.

😀 😀 😀

Peace

Kommentera

