I had to run from you . (See what you’ve done!)

You are a mess. The mess I love. The mess I hate. The mess I organize, the mess I mess up. With a glance over my shoulder I will despise what I see. I will despise the the fact that is you – and so the fact that is me. I can’t escape, I won’t escape. I will angrily stare back at you. At what was. I will let myself shed those tears, the unstoppable ones. I can’t escape those either. And I won’t. Tears are for crying, even if it hurts – they’ll be happy. I have no regrets. I will have no regrets. I just won’t.

Jag klippte mig idag. Det blev bra. Jag är nöjd. Jag ska bara fixa med toningen. Som frisören, min nya – Hanna, sa närIfIwereyouI'dkissme 005 jag satte mig i stolen ”Oj..! Här var det långt!”. Människan måste ha trott att jag inte hade klippt mig på ett halvår minst. I själva verket klippte jag mig i maj. Kan ju inte rå för att håret växer som ogräs. Men hon har rett ut det nu 🙂 Dock så blev det lite osäkert när det kom till att bestämma toning. Inte färgen – den var vi överens om på en gång – det var hur många burkar jag måste köpa. Hon tittade på mitt, nu urklippta – uppklippta – trimmade hår; ”räcker det med en?.. eller kanske två ja.” Helt jävla otroligt. Ska jag behöva betala nästan lika mycket för bara färgen som jag betalar när jag gör ALLT på salong? Blä. Men men. Det blir nog fint. Man vill ju vara snygg när man ska presentera sig. Så är det ju. 😀

Nu är det sova. Sova. Är faktiskt trött. Och hungrig. Men det hör inte till saken. Ortopeden imorgon. Jag hoppas att han ger ett gott besked, men gissar på att det är min naivitet som talar. Jag vet nog innerst inne att det kanske inte är så bra som jag vill att det ska vara. Knäet ska inte låsa sig i upp många äckliga obehagliga minuter. Så är det ju inte. Aja, keep your mind on the bright side!

The Sounds – No one sleeps when I’m awake

Peace

Kommentera

