This was your mistake with the masterplan (are you still having fun?).

I can show you the way, I can make you happy today. ? Interesting thought.

Soundtrack of the day: Kanye West – Love lockdown

Soundtrack of the day (night): Ben Harper – Sexual healing

Überskön dag idag egentligen. Kejsaren har varit i min hand mest hela tiden förutom under joggingrundan+promenaden. Ska nog återvända till Ceasars öde om en stund. Kanske med en kopp te. Har inte bestämt mig än.. Men det brukar ju aldrig sitta fel?

Jag vill förövrigt inget hellre än att ha ett jobb just nu. Jobba jobba jobba. Jag vill jag vill jag vill.

Hear me, my darling.

Peace

Kommentera

