Cheers, fuck-in-laws (geez)

Haha. Alltså jag har ju mina små egenheter för mig ibland, jag måste handla/klä mig/äta precis efter hur jag känner annars blir jag jävligt missnöjd rent ut sagt. I alla fall så har morgonen nu tillägnats Tomten är far till alla barnen och jag har skrattat så jag gråtit. Lätt bästa scenen: den när Suzanne Reuter kommer in i huset och är så flyförbannad att hon mest piper. Där är det att lägga sig på golvet för att man varken kan stå eller sitta upp för att man skrattar så mycket. 😀 I love it. Här är någon slags 8-minuters version av filmen. Men självklart bjuder filmen på tusen gånger fler skratt. Men Herr Mohammed-scenen är inte fy skam den heller 🙂 (visas då i klippet).

Okej erkänner att klippet var kanske inte så mycket att hänga i julgranen men.. ja. Det är lite svårare att lägga ut hela filmen liksom. Ni får hålla till godo med dåliga klipp så får ni se hela filmen på egen hand. Alternativt se den med mig. Haha 😉

Just det! Nu när jag kommer ihåg det, man måste ju sända en tanke norrut till Rasmussen som nu är på väg upp till Umeå. Jag är bara lite avundsjuk. Umeå är en så nedrans mysig stad full av en massa studenter. Det blir säkert skitbra där uppe, so good luck girl! Kommer upp lite senare o hälsar på, vem vet – kanske rent av flyttar dit (I wish). Nu blir det duschen o sen träffa Bulla-Bella 😀

Peace

Kommentera

