What did you say? (Oh, just wait ‘til you see what I really can do.)

Bästa tid på harpan hittills idag: 58 sekunder. Jag vet, jag är en tönt men harpan är som morfin. Det är kul (smärtlindrande, skönt, tankebefriande) en liten stund sen är man fast. Jag har spelat harpan alldeles för många gånger (räddningen långa nätter, pluggandes under gymnasietiden) och jag kan inte sluta. När jag tittar på SYTYCD åker harpan upp och jag gör det samtidigt. Jag måste skärpa till mig. På riktigt. Harpan är inte okej. För övrigt är jag nu på finalen av det ovan nämnda avundsjuksprogrammet så snart slipper ni antagligen alla dessa dansklipp. Tills dess: håll til godo!

Hoppas även på att Bella är tillräckligt pigg efter sin uppkörning att hon orkar ses, att det blir lite Boulongerskogsmys till kvällen, att förkylningen ger efter samt att min långpromenad blir en succé (dvs att jag hittar en nyare rutt som är lite mer spännande men som ändå är avskild på något sätt. Nu blir det en ny tekopp innan träningskläderna åker på igen. 😀

Peace

Kommentera

