I cover the waterfront (FYI, stars shine beautifully).

Ge mig ett under, ett under jag kan leva på för resten av kvällen

Jag vill att du ska kyssa mig, precis så där som bara du gör

För som jag riktar min blick mot himlen, vill jag att tyngden ska försvinna

Jag vill kunna leva utan att hålla andan

Slippa vänta på att tyngden ska försvinna, hjälplöst kämpa mig mot ett mål

Som aldrig tycks komma

 

Ge mig ett under, ett under att minnas

Ge mig en signal, ett svar, ge mig värme

Hjälp mig ur den koma jag tycks hitta mig själv i

Gång på gång

Jag vill ha ett under

Om så bara ett leende

Kommentera

