I feel like that elephant in that movie we once saw, the one who had no idea about anything (let’s make out ‘til dawn).

Just like a hidden dragona sneak. Just like a hidden dragon I attack. Just like hidden dragon I feel peckish. Just like a hidden dragon I watch my prey. Just like a hidden dragon I offer a piece of myself.

Alltså, facebook – tack för tips genom vänner. Haha, David after dentist. Det här var så oerhört skönt klipp. Njut!

Har förövrigt inte gjort ett dugg av värde idag. Totalt bortkastat, känns det som. Vädret ville inte vara som jag ville i morse, vilket gjorde att mitt träningspass blev inställt. Se åskan bestämde sig för att mullra över Hemlingby som aldrig förr, så mamma var ju jätterädd stackarn (även om jag brukar reta henne för det där, så är det synd om henne). Men ja, hon hade väl rätt i att hålla mig inomhus – hade själv inte så där jättestor lust att vara ute o springa runt o skogen när blixten slog ner här och var samtidigt som regnet piskade på duktigt.

Har visserligen städat lite, plockat och donat. Lagat mat. Ätit en massa vattenmelon. Det jag har gjort mest är dock läsa, Kejsaren tar sig väl framåt men måste ändå påpeka att det inte är samma glöd i denna tredje bok. Men som sagt, den tar sig framåt. Den är bättre nu än för tre kapitel sedan i alla fall. Hm..

WhenIlooklikethisI'mtired 004

Jag sover i GIF:s matchtröja. King.

Sosso tog väl hand om mig nu mot kvällningen i alla fall. Hämtade upp henne i hennes päronhus så promenerade vi hem till henne. Meningen var att vi skulle våldgästa någon, men det har väl visat sig vara en svag punkt hos oss. Antingen vandrar vi bara runt i hopp om att komma på någon vi då kan hoppa på, eller så fastnar vi någonstans med typ en kopp te samtidigt som vi funderar. Vi drabbades av den senare situationen idag och blev sittande på hennes balkong med te. Mango 🙂 . Ytterst trevligt ändock, Johanna joinade oss lite senare och tog med sig en kortlek – spelet var oundvikligt. Töserna följde mig sedan halva vägen hem, sött. Dock den läskiga ängen som återstod och jag fick känna min paranoia växa sig stark och min gång fick en krydda panik. Jag är duktig på att framkalla läskiga bilder inför mitt inre.. Fy fan. Jag förstår inte varför ängjäveln ska behöva vara tagen ur en skräckfilm. En dag (eller kväll, med sällskap) ska jag ta en bild för er satar som inte förstår skräcken. Alla som går där säger samma sak – man blir rädd som en liten hare. Hualigen.

Nu sitter jag i alla fall här. Teet är uppdrucket, vindruvorna ligger i klasar i en skål bredvid. Datorn muttrar bittert och spottar ut installationsskivan till den nya telefonen. Klart som fan att någonting ska krångla. Klart som fan att mina mobiltelefoner alltid ska krångla. Klart som fan att min dator är som en sur gammal kärring från Bergby eller liknande byhåla. Trött jag blir.. Hm. Funderar starkt på att mata skivan till datorn tills allt går sönder. Sedan ska jag ringa Onoff och begära nya grejer. ”Era produkter förstörde min teknik”. Kommer aldrig att gå igenom..

Peace

Kommentera

