Streetlight people waiting as strangers in the night (stupid things).

Ryktet har gått om detta klipp. Ska tydligen vara en av de roligaste musikparodierna. Jag vet inte riktigt, det är roligt men jaa.. Haha, ni kan avgöra själva 🙂 Här är Ellen Page+2 med Don’t stop believing. Alternativt, lyssna på originalet nedan först.

Originallåten: Journey – Don’t stop believing

Nu ska jag finna mig i min sjukdom och kurera halsen. Är det inte bra imorgon är det jag som måste ringa på farbror doktorn. Hualigen. Dessutom är det fint väder ute, det är sommar o då vill jag kunna ligga på en strand för att njuta av en bra bok samt bada. Hur kul är det att sitta hemma med en uppsvullen hals o hinka i sig te? Ja, jag klagar. I’m not proud of it. Men det här suger.

Peace

Kommentera

