All I want to say is that they don’t really care about us (ah, self-pity)

Alkistis Protopsalti. Ni vet väl vem jag pratar om? Alkistis Protopsalti? Den kända sångerskan? Nej just det. Jag hade ingen aning om vem det var när hon för fem minuter sedan började sjunga på min Spotify. Man måste älska Spotify för det där. Jag menar, jag satt bara o lyssnade på blanadade Michael Jackson-låtar och helt plötsligt kommer den där och sjunger på att språk jag inte kan identifiera (men skivomslaget, texten, talade om att det antagligen var grekiskt). Så sjukt random. För övrigt hade människan gjort en cover på MJ’s låt They don’t care about us (superb).  Det där gjorde min dag liiite bättre.

Vad som gjorde situationen ännu bättre var när jag kollade upp artisten på wikipedia (min bästa vän? nej inte längre).. Lägg märke till att jag använder den engelska wiki eftersom den basen är ofantligt mycket större än den svenska. Wiki frågar under min undersökning på Alkistis Protopsalti om jag inte menade Artistic Protoplast. Till saken hör att man inte får fram något på artistic protoplast heller. Men bara för att det var mer troligt att det var det jag menade? Hysteriskt. 😀

Halsen är helt jävla knäpp. Är uppsvälld på ena sidan? Eller det känns så. Inte okej. Lite mer te så sen kanske..

Peace

Kommentera

