Let the ocean flow (in turquoisely blue depths I’ll drown in your smile)

Seven Pounds. Kanonfilm. Kommer nu antagligen att se den cirkus 200 gånger, bara för att det är så jag gör med filmer jag blir kär i. Jag ska se den om och om igen. Fast, å andra sidan kanske jag bara ser den en gång till den här veckan. Haha 😉

Frukosten blev superb, fil med blåbär och hallon, en smörgås med ost, ruccola och röd paprika. Till detta en honungsmelon i bitar, ett grönt äpple och citruste. It was perfekt. 🙂

Kanske borde jag rycka upp mig strax. När jag gick upp hade jag tänkt springa en sväng, eftersom knäet strejkade igår och bara ville träningscykla (inte fel det heller i och för sig, klagar inte det, föredrar att springa bara), men det var tokkallt jämfört med igår. Det är en massa moln idag. Fast ändå skönt.

Nu ska jag se klart filmen, sen blir det väl en promenad. Dock inte i shorts. Haha. 🙂

Peace

Kommentera

