What did you do to your hair? You look like Mick Jagger.

Fredrik: Julia vad har du gjort?

Jag: Va? Vadå?

Fredrik: Med ditt hår?!

Jag: (fattar ingenting) Va?

Fredrik: Vad har du gjort med håret? Du ser ut som Mick Jagger!

Jag: Hu?

Tobbe: Men det är ju inte helt fel i och för sig..

Grillkväll igår, sjukt lyckat. Jag är nöjd 🙂 Mysigt var det på valborg också, sista april whatever you like. Det är en överskattad dag. Men det var faktiskt mysigt 😉

Ikväll har jag myst med Sosso med en kopp te o film o en massa strunt som vi har tryckt i oss. Jag kommer bli en tjockis. Det blir träna imorgon. Innan päronen o lillasyster återinvaderar huset. Det är så skönt att ha huset för sig själv ett tag, men jag gillar inte det där att sova själv. Blä. Haha.

Nu ska jag se klart på Hitchiker’s guide to the galaxy 😀

Peace

Kommentera

