I would never miss a bit (but for you I’d climbe the world)

Sunshine, baby.

Solen skiner. Jag hade sovmorgon. Jag ägde provet. (Jag är undervärderar mina kunskaper i geografi, pluggade knappt någonting igår – somnade i boken bokstavligt talat – och ändå så kunde jag alla frågor, har man tur eller har man?)

Jag slutade 16.10 (någon minut tidigare) idag. Det är tråkigt att sluta så sent på fredagar, men det jämnar ut sig med tanke på att det är svenska (c) vi talar om. Idag spenderade vi lektionen till att spela Plump. Kreativt. Men med tanke på uppgiften vi ska göra (debattartikel på 1-2 sidor) så är det busenkelt. Har skrivit ca en miljon (lätt överdrivet) debattartiklar i mina dagar, plus att jag redan vet vad jag ska skriva om (svensk filmdistribution, det tycks vara något som intresserar mig). Dessutom var jag så hungrig-så-jag-tror-jag-går-av-om-jag-inte-får-något-att-äta-inom-fem-minuter. Men se vi ska grilla, så jag får snällt vänta på att 1. grillen ska svalna och 2. maten ska bli klar. Förhoppningsvis går det fortare än vanligt. Tryckte i mig en glass (Magnum Essence) istället. Mami o jag var o handlade det igår. Billigt.

Nu ska jag plugga lite tror jag. Sen blir det chill 😉

Peace

Kommentera

