Wrap it up, come on – wrap it up!

Sitter och leker med Spotify igen. Har tränat lite smått, känns som att det behövs – orkade inte masa mig iväg till rehab i morse. Det var en knappt levande Julia som vaknade med en bokpress på huvudet i morse. Inte kul att gå upp när det känns så. Blä.

Satt med  INEK igårkväll, kom inget långt men kom åtminstone igång litegrann. Såg två dåliga filmer i stället. Fråga mig inte varför, för jag visste att dem skulle vara dåliga. 27 dresses (gick på Canal+) och Hemma bäst (den där med Sarah Jessica Parker och Matthew Mcconaughey – jag googlade hans namn för stavning så ni vet haha). Dem sög. För att uttrycka det milt.

Jag hade i alla fall tråkigt igår. Det var därför dessa filmer fick ockupera mitt fokus. Hade jag orkat hade jag kunnat fokusera på just INEK o då hade jag i alla fall hunnit skumma igenom all info till den stora uppsatsen på fredag. Just det; bra med fredag är ju att jag drar till Berlin med 7 comprades från klassen plus några andra människor. Ska bli kuul 🙂 Berlin ska inte vara helt fel!

Nej, nu får det vara nog. Min kropp har nått stadiet nu-är-det-mjölksyra-överallt-känns-det-som så nu ska jag städa badrummet och duscha. Later!

Peace

Kommentera

