Something’s calling, behind my thoughts – in my subconscious mind (move me physically?)

Soundtrack of the day (late night): Deep Purple – Emmaretta

Jag är bara allmänt seg nu. Har plöjt igenom ett av INEK-häftena. Antagligen det kortaste. Men ändå. Det är överstryket och antecknat i det. Plus låttexter. Haha. That’ll become handy when I write the essay right? 😉

Hm. Nej kanske ska inleda säsong 2 av The big bang theory? Jag kan som vanligt inte sluta titta på en tv-serie när jag väl kollat på mer än ett och ett halvt avsnitt. Där ser man vad jag är svag för. Eller?

Gud jag skriver så  konstigt nu. Jag är kanske störd. På ett charmigt sätt? Men wtf jag ska sluta skriva nu. Berlin på fredag, yey! Nu ger jag upp. Tusan tankar som virvlar i cirklar o landar på fel ställen i mitt huvud.

I wish I could talk to you like a normal person. I recent the fact the we wouldn’t be able to. Fucker.

Som sagt..

Peace

Kommentera

