And the visions that was planted in my brain still remains (I’d seen the act before).

Do we only play, to lose?

Vaknade till snöoväder. Det var okej. Jag var duktig och släpade mig, trött, ur sängen för att göra mig i ordning för gymmet. Dvs, klä sig, svepa en miniyoghurt (jag blir så jävla skakig när jag gymmar på tom mage, på morgonen alltså) och ta sig ut till bilen. Man får vara tacksam för att pappa jobbar hemma, vilket betyder att jag rätt ofta kan utnyttja bilen när jag ska o träna på mornarna. Det är skönt. Då går det liksom lite fortare :).

Det var i alla fall helt oslagbart skönt (haha, grov överdrift, men det var lättande liksom) att få köra ett pass igen. Jag funderar på att bli något av en träningsnarkoman, men antagligen är jag för lat. Och så finns det så mycket annat jag vill ägna tiden åt. Jaja, det där visar sig. Men nu har jag ju obegränsade gånger på rehabs gym, eftersom knäet är långt ifrån bra än, så det blir perfekt! Sparar man in lite pengar :D.

Skolan var aschill, som vanligt på tisdagar. Bara söt-Brittas engelska. Det var som sagt: chill. Och det är nog det bästa ordet jag kan summera dagen också. Det blev jättefint väder dessutom på eftermiddagen vilket lämpade sig ypperligt för min promenad hem. Hur skönt som helst! Kände mig så där härligt upprymd hela tiden, så log hela tiden. Haha. Vissa människor tycker att man är dum i huvudet när man ler åt dem (för att man är främlingar gentemot varandra), men man ska fan bara ta det positivt och le tillbaka! Det ger så mycket mer än man tror. 🙂

Peace

Kommentera

