With a quick look over my shoulder (but I can not take flight).

Kände bara att Nemi var så himla rolig idag. 😀 Läs den. Haha.

Har i alla fall tränat idag. Oerhört skönt att äntligen få röra lite på sig, på ett mer svettigt sätt. Jag vet att svett inte är mysigt allt, men ni måste erkänna att det är skönt att svettas när man tränar! Då vet man ju att man jobbar liksom. Jag gillar. Och jag tackar och bockar för duschen; vilken bra uppfinning! Det är liksom belöningen för träning, när man svettats och jobbat av några kalorier, då får man ställa sig i en varm och skön dusch. Det är über.

Räddade min dator ifrån en väntad krasch igår också. Frigör allt det där utrymmet och datorn är som ny. Defragmentera när du ändå är igång så kanske du får en kram. Typ. En cyberspace-kram. Haha.

Just det, jag orkade inte göra något av det jag hade behövt göra igår. Det var nog bra att min kväll inte blev som det var tänkt, för se jag var dödstrött. Somnade halv tolv (!) och sov som en stock till på morgnen. Visst att min dumma hjärna automatiskt har tänkt att jag måste gå upp sex nu på grund av skola, Stockholm, stress osv. men jag somnade ju glatt om. Det var sköööönt. Sen drog jag mig. Länge. Och ändå var jag uppe till tio liksom. Då hade jag till och med hunnit börja träna lite. Rehabträningen tog idag. Eller, det vill säga rehabträningen för hemmabruk egenhändigt komponerat av moi. Det funkar. Den är bra. 😉

Blir i alla fall pluggapluggaplugga idag. Så lite chill. Senare. Det blir nice. Matteprov imorgon dock, mindre nice. Dessutom måste jag göra klart KK-läxan som skulle in i onsdags. Men jag glömde helt bort det. Sen är det ju faktumet att jag dog igår tidigt. Då hann man inte med mycket. Inte har jag pluggat PA i helgen heller. Pyttsan.

(Spelas just nu: Oren Lavie, Owl City, Eddie Vedder, Eric Clapton- helt enkelt en lista med bara lugn musik för att stimulera en överbelastad själ. Intressant.)

Peace

Kommentera

