To be yourself is all that you can do (do you feel the lust?)

Gårdagens soundtrack of the day i el Stocolmo; Audioslave – Be yourself

På bussen hem kände jag dock hur slut jag var. Vet inte, på något sätt så (när vi slutade spela bluff-poker, version ny) så kände jag mig helt tom. Var jättetrött och höften var sne (på grund av kortspelet; jag och Bella klämde in Cammo mellan oss på sätet, medförde att jag satt snett samtidigt som Cammo satt på halva mitt högerlår –> min höft blir snevriden), då kom den här låten på mp3:n och jag kände; fan, det är kanske så här jag känner mig just nu. In Flames – Come Clarity. Jag vet att det här inte alls är In Flames bästa, men den var rätt då, det är min poäng. Hela grejen med soundtrack of the day är att det på sätt och vis handlar om sinnestillstånd, eller något som känns bra för stunden. Det behöver å andra inte alls vara bra utan kan vara skit. – Inte för att Come Clarity är skit. Struntsamma. Det blev soundtrack of the night i alla fall..

Valde att ge er en live-version i stället för det känns bättre än att lägga ut en video. Det finns sålunda en, så kollar ni hellre på den så kolla här: http://www.youtube.com/watch?v=wAfRW_RMK4M

Peace

Kommentera

