Thoughts you can’t take with you along the way.

Jag gjorde klart Approach Paper idag, alldeles efter att jag läst ut boken. Läste från att jag gick upp till i eftermiddags mer eller mindre. Har sovit jättedåligt de senaste dagarna, eller jag sover djupt och så – men känner mig aldrig utvilad, så börjar känna mig helt febrig och har huvudvärk. It sucks big time, för jag har inte tid att vara sjuk just nu. Men skickade i alla fall in engelskan, så det var bra att jag fick något gjort.

Men geografin har inte blivit gjord. Jag försöker och försöker, men nu är det omöjligt att få något alls gjort – det inkluderar det jag faktiskt vill göra. Måste sova snart, annars finns det inte en chans i världen att jag klarar av att gå upp imorgon. Som det känns just nu så blir det ingen skola dock. Eventuellt pallrar jag mig ner till biblioteket och pluggar där, men då kan jag väl lika gärna vara i skolan och inte missa allt? Det är ju bara det där med geografin liksom. Finns inga ursäkter för att inte lämna in idag, när vi fick lovet på oss till och med. Vet inte om det är godkänt att skylla på en sjukdom och 200 andra projekt som måste lämnas in..

Gud jag orkar inte nu bara. Jag vill ingenting. Jag vill bara sova. Och kolla på andra säsongen av Life on Mars visserligen.. men inte nu. Känns som att någon har slagit mig i huvudet med en pinne i en timme ungefär. Ihärdigt. Kul liv. Vill ni göra mitt liv ännu roligare hör av er. Berätta en rolig historia, så ska jag berätta om djävulen som står bakom mig och slåss. Kanske borde jag slåss tillbaka? Det vore roligt om jag filmade det i alla fall. Eller? Det kanske bara är jag som är trött. Nepp, tror bestämt att det blir en tidig kväll nu, måste orka jobba imorgon. Ingen rast och ingen ro. Aldrig i livet.

Peace

Kommentera

