I am so god damn bored, I frankly just could lie down and die right now (but honey, I really want it).

Shit. Jag är så uttråkad. Till tusen och en miljon gånger om. Jag har inget att göra. Förutom en massa plugg såklart. Och det förstås; jag hade inte skadats av att spendera min tråkiga tid med att göra tråkiga saker så som att plugga, men nu har jag ingen ork heller.

Insåg alldeles för sent att filmen Stay gick på femman. Jag såg de sista tio/fem minuterna. Gav ju mycket. Men jag har å andra sidan redan sett den. Den är bra, intressant – en sådan film man måste hänga med i för att förstå på grund av dess komplexitet (har jag för mig, eller så var den bara komplex men lätt att följa med i, slutet är svårförståeligt i alla fall). Men se den, om ni inte har gjort det. Lätt värt en tråkig kväll. Eller en vanlig kväll för den delen.

Åkte i alla fall och spelade biljard med Malin, Måns, Victor och O. Det var rätt kul, ett trevligt sätt att låta tiden gå om inte annat. Körde ner, pallade inte en (två) cykeltur ikväll. Detta medförde såklart ingen efterlängtat nu-firar-vi-att-det-är-lov-så-att-vi-kan-hetsa-över-PA-öl. Men det gjorde samtidigt inte så mycket, eftersom klant-Måns hade glömt sitt leg. Bra jobbat, en applåd för det.

Shit, jag känner hur jag börjar bli sarkastisk och spydig i mitt uttråkade stadie. Har redan smsat Tobbe åtskilliga gånger, vilket resulterade i missförstånd och samtal från honom. Jag klagar dock inte. Är typ det mest givande som hänt mig de senaste timmarna.

And I would much rather like to call you, in my secret state of mind I explore a life I’m not living right now. It’s not that it’s complicated. I just don’t know where you’re at.

Ska förövrigt hålla tal på engelskan; Interpretation of poetry. Britta blev glad, eftersom det är ett ”ämne” inte många väljer. Att jag sa att jag ska använda mig av egenskriven poesi höjde hennes glada min ytterliga. Yey till mig?

Nej, pappa tjatar på mig att jag ska gå och lägga mig. I ett rum som för någon dag också ockuperas av min lillasyster, eftersom Ida och Joakim sover i hennes säng. Nu är han arg för att jag skriver också. Satan så tjurig han är. BAJS. Nu får jag inte sitta vid datorn heller. Vad ska detta leda till?

Give me a call and we’ll have some fun.

Peace

Kommentera

