Nothing really matters but me

Sjukt kul klipp som jag hittade nu när jag sökte definitioner på mitt engelska ord som jag ska skriva om (funderar dock på om det inte är lättare att skriva om en resa..), det är en komedigrej på Bohemian Rhapsody. Alltså mitt ord är bohemia om ni undrade. Kolla för all del, jag ger er ju chansen ;).

Jag kommer verkligen ingenstans. Har sovit i 20 minuter. Lyssnat igenom nästan hela min Chill me out-spellista på Spotify, lyssnat på Queen, letat definitioner på olika ord men inte fastnat för något av mina egna förslag. Fast sen nu har jag ju i och för sig kommit på att bohemia funkar så.. det ordnar sig. Jag kanske ska ta en tur med bilen ändå? Det tycks rensa hjärnan lite. Vore skönt.

Peace

Kommentera

