With a suitcase half-packed and a headache full of dreams (at an age of three he had his first high).

Jag är trött. Jag vill sova. Jag vill se på film. Jag vill dricka te.

Jag vill inte packa. Jag vill inte plugga. Jag vill inte städa. Jag vill inte vara vaken.

Jag har börjat packa. Jag har börjat plugga. Jag har inte, och tänker inte städa. Möjligen mitt rum.. skulle behöva dammsugas. Jag ska inte sova än. Jag måste antagligen åka och handla. Jag ska duscha, det ser jag fram emot. Jag ska se på film, ikväll. Då ska jag även dricka te. Jag måste skriva klart engelskan och svenskan, och sedan mejla det till mina lärare. Sen ska jag sova. Tidigt.

Imorgon åker jag och Malin. Äntligen. YEY! 😀 Vi kommer antagligen behöva åka klockan 05.00 eftersom det har snöat. Har vi tur kan vi åka 05.30 – fast samtidigt, hur stor skillnad gör den där halvtimmen så tidigt? Morgonstund har guld i mun. Det sa man i en serie som gick i Björnes Magasin när jag var liten. Någon som kommer ihåg vad den serien hette/handlade om? Jag kommer bara ihåg att dem sa så där. Typ jämt.

Nej nu ska jag packa klart antar jag. Har typ hundra linnen+t-shirts med mig. Kanske ska sålla?

Peace

Kommentera

