And here we are, still fighting for our lies.

Jag har skrivit klart svenskan nu, alltså reportaget plus responsen. Kulkul. Lite har jag gjort i alla fall. Nu är det bara resten kvar..

Pappa har kommit in ett x antal gånger också, och säger varje gång ”Hur går det med packningen då?!”. Nej, jag har inte börjat packa än. Fast jag har börjat ta fram grejer jag ska ha med. Det vill säga, jag lämnade mina nytvättade underkläder framme. Men men, det kan man också kalla en insats? Nej, kanske inte.

It have come to my attention.. Äh, inte skriva på engelska. Det slog mig i morse när jag försökte hitt Caroline Af Ugglas låt från igår (Snälla, snälla). Måste erkänna att jag tyckte om den. Den enda låten som var okej i det där startfältet. Är det verkligen så här illa? Det står i varenda tidining hur hela Sveriges artistelit ska ställa upp den där jävla Melodifestivalen, och det här är vad som presteras? Pinsamt.

I alla fall. Det som slog mig. CAU är inte bara Janis Joplin på svenska (inte lika bra..) utan ser även ut som Ozzy Osbourne. Men allvarligt, det är så! Kolla in likheten i videorna nedan, de har samma drag och samma galenhet.

Nej nu ska jag packa och skriva klart lite uppgifter. So long.

Peace

2 thoughts on “And here we are, still fighting for our lies.

Kommentera

