And so it all began (send in your skeletons)

Dagen har varit.. ointressant. Hittills i alla fall. Tvingade mig till skolan för att vi skulle få tillbaka lite grejs på engelskan. Men, surprise surprise, vi fick det inte. Åkte hem efter lektionen, man Anna klargjorde att det var dumt att missa svenskan på grund av responsarbetet vi skulle göra. Visst visst, jag infann mig i skolan igen halv tre, något piggare. Responsen jag fick (huvudresponsen) sög i alla fall. Kulkul, ibland vill man ju ha konstruktiv kritik. Men fick lite i alla fall 🙂 Så tur det!

Ikväll hoppas jag på vidunder i alla fall. Maten som pappa skulle ha klar vid 18 ska nu vara klar 19.30 så får hoppas på det, sen ska jag hämta mammas cykel – SEN bär det av till Malin o vi ska ha superskoj ikväll! Klockrent om man får säga i förväg. Men man kanske inte ska säga sådant? Kanske har jag dragit olycka över vår kväll nu. .

Nej det är klart att jag inte har det 😀 Haha, det blir bäst. Är pepp så vad kan gå fel?

Peace

Kommentera

