Teach me that funky sound (I seem to drift away, but I don’t know).

Sitter på geografin i skolan. Vet inte varför egentligen, men jag kan nästan aldrig koncentrera mig tillräckligt för att kunna plugga en hel lektion. Kanske är det för att den är så lång (vi börjar 9.45, slutar 11.25) eller så är det för att det är lektionen innan lunch. Man börjar bli hungrig.. Tur att man tänker långt ibland, idag har jag faktiskt med mig apelsin 😀

I alla fall så måste jag skriva varför Nya Zeeland är ett i-land. Jag ångrar mitt val lite. Har fått för mig att det är lättare att beskriva varför ett land är ett solklart i/u-land. NZ har visat sig vara lite frågande, tyvärr. Men men, i-land är det i alla fall. Trots att de har legaliserad prostitution. Man måste alltid ifrågasätta sådant! Håll med mig på den.

Nej, jag får hoppas att Jimi Hendrix kan få mig att fokusera lite bättre (antagligen inte, då vill jag bara se!). Bjuder i alla fall på Voodoo Child 😉

Peace

Kommentera

