So ate myself full of popcorn, then The Holiday was on and I wanted to throw it all up.

Jag har inte pluggat mer idag. Efter mitt reportageskrivande och bloggskapande kände jag att det var nog. Körde ner syrran till stan varpå pappa tvingade mig att återskapa den kuggade uppkörningen. Nu gick det galant. Såklart. Han åkte sedan en slinga som han tror vägverket använder. (Från VV ut mot sjukhuset–>E4:an–>Stockholm–>Av mot Gävlebro–>Andersberg–>Följa skyltning mot centrum–>Genom Fridhem/Olsbacka–>Ut mot Solängen rakt fram i korsningen osv–>tillbaka till VV) Ni som vet om detta är (typ) en slinga kan väl säga det i så fall?

Jag spenderade i alla fall någon timme nu med att bara chilla. Bloggen tog musten ur mig totalt, ändå är det ju kul? Kollade på lite klipp med Jimi Hendrix så det var skönt, samtidigt som Harpan fick min tid att gå. I’m such a geek. Hann i alla fall med slutet på Bones och sedan Cold Case. Jag gillar ändå sådana där serier så där på söndagskvällarna. Helt okej, funkar för lilla svängen så att säga. Sen var det bara dåliga filmer på TV, sugigt värre. Orkade inte sätta på xboxet i och för sig så jag får väl skylla mig själv för min lathet liksom. Jag vet ju att det finns en massa filmer där som är bra. För att inte säga filmerna på den externa hårddisken.. My god 😀 Där har vi ena pärlor!

Jaja, Alfapet med Malin nu i alla fall. Där har vi I’m such a geek – the sequel. Herregud. Tanthobbyn är dock ganska rolig så där när man är trött (vilket jag verkligen är!). Är väl egentligen dags att sova snart, eller läsa rättare sagt. Wellwell, var sak har sin tid, haha.

Peace

2 thoughts on “So ate myself full of popcorn, then The Holiday was on and I wanted to throw it all up.

  1. det låter exakt som slingan jag körde på min andra uppkörning (när jag klarade körkortet!), med resevation för liten föränding! i fridhem fick jag backa runt ett hörn och starta i backe.

Kommentera

