Hey man – what the hell are you doin’? (check out my other blog)

Så jag har designat och skrivit om min nya blogg nu, den där jag presenterar mina tankar om mina engelska-böcker; Scar Tissie och Kurt Cobain Journals. Det blir nog bra. Jag måste bara komma ihåg att det är där jag ska skriva om böckerna och inte här. Kommer ju gå av bara farten att jag går in här. Hm, det ordnar sig nog.

http://musicisfoodforthesoul.wordpress.com

Det tog i alla fall tid att bli nöjd med den andra bloggen. Blä. Alldeles för lång tid, trodde det skulle gå på en piss-kvart. Men ibland har man fel om tiden, ganska ofta faktiskt. Nu finns det i alla fall ett introduktionsinlägg också. Se vad produktiv jag är!

Har för dem som undrar nu skrivit klart mitt SVC-reportage. Tror det blev bra, men vad vet jag med facit i hand?

Peace

Kommentera

