So, I’ve fallen madly in love (due to geographical issues I won’t do a freakin’ thing about it).

Jag älskar Mitchell Davis. Jag är inte rädd för att säga det, jag älskar honom. Fast det är i och för sig en lögn att jag älskar honom  – som person. I ärlighetens namn har jag ju ingen som helst aning om hur han är i person. Men jag älskar hans innovativitet och hans sätt att framställa sig själv. Jag tror vi skulle vara bästa kompisar om jag kände honom. Inte för att jag på något sätt liknar honom på det sättet (vad jag vet), utan för att jag är säker på att vi skulle komplettera varandras puckade idéer och ha jävligt roligt ihop. Kanske borde jag leta upp honom? Som en stalker? Vad vet jag, kanske skulle jag vara en bra stalker – även om jag har svårt att tro det; mitt tålamod skulle inte räcka. På långa vägar. Men kolla in honom! Mitchell Davis finns på underbara youtube. (L)

Måste erkänna att jag inte är säker på vilket klipp det blev nu. Men det är antagligen bra. Eller det är bra. 😀 Livelavalive, I truly appreciate your produdtions!

Peace

Kommentera

