Srabble me up (and I would if I dared).

Dagen har varit.. upp och ner. Bra förmiddag, stressig lunch, kolugn skoldag (en lektion – slutade tidigt!), fika, köra – stresstresstress! Nu är det i alla fall avstressat igen, tur det. Pappa och jag blev osams i bilen, för första gången på väldigt länge! Jaja, jag är ganska pressad nu och pappa anmärker på ALLT för att jag ska hinna fixa det till på torsdag. Snacka om att bli påhoppad konstant. Plus skolan liksom. Men det går säkert jättebra 😀

Ska förövrigt fortsätta spela lite alfapet (www.betapet.se) med Malin sen när hon har ätit klart. Sen ska jag skriva svenska, göra matten och kolla jobb till engelskauppgiften. Sen, förhoppningsvis, så får jag se klart på Into the Wild. Herregud. Blir sur om mamma ockuperar xboxet hela kvällen. Gaah. Aja, kanske ska börja med lite matte innan Malin tävlar mot en, haha.

Peace

Kommentera

