I seem to have been lost behind piles of work (your lips are venomous poison).

Så det här är låten som ofta poppar upp mitt huvud. Vet inte varför, men den är ju bra! Sjukt taggande. Haha. Sen är ju videon superb. Den visar hur hård Alice Cooper är (hahaha.. han är tuff alltså, herregud trötthet kan slå en lite när som helst), och jaa. Ni vet allt det där. Men gillar den ändå, låten alltså. Vet inte om jag har så mycket till övers för videon. Det skriker 80-tal om den – inget ont om 80-talet – men ja.. Jag vet inte vad jag tycker om kvalitén på många videor från den tiden (jag vet jag vet, det var bra då). Här är den i alla fall 🙂

Andra låtar som finns med mig idag är: Europe – The final countdown, Jimi Hendrix – Hey Joe, Red Hot Chili Peppers – Scar Tissue+Breaking the girl+On Mercury, Wolfmother – Joker & the thief+Mind’s eye, Metallica – For whom the bell tolls+So what m.m. Så, lite av dagens musik. Enjoy för all del 😀

Peace

Kommentera

