Weared out, jaded and droopy (rumor says you lost your virginity on the bus).

Så jag är helt utpumpad. Alla energi har drenerat från min kropp och jag sitter här som en hösäck. Jag vet inte vad som händer längre. Left out. Kanske med mening, kanske inte. Hur som helst saknas energin. Vem vet, jag kanske bara behöver lite sömn o käk? Sömn har inte direkt varit min bästa sida denna vecka. Upp tidigt, sängdags sent. Jag ska skärpa mig, lovar.

Nu ropar familjen att det är mat i alla fall.

Peace

Kommentera

