Nostalgia (will things ever be the same – don’t know if I want that).

Så det jag gillar mest med det här, min barndoms defintiva soundtrack, är att det är så galet bra. Men det jag gillar bäst med klippet ni ska få se, är 1) über-80-talet (my god), 2) läderbyxorna (det får allt att se hårt ut? haha), och det som är absolut bäst 3) headbanging-koreografin (seriöst, de headbangar samtidigt o i tid). Insanely funny.

Förövrigt vet jag inte huruvida mitt positiva tänkade fungerade. Det gick som det gick med matten. Förhoppningsvis är jag klart godkänd. Men nådde nog inte upp till VG :/ Lite tråkigt.. men ja? Vad ska man förvänta sig när man börjar plugga alldeles för sent? Wellwell.

Vi har inga lektioner imorgon 😀 Det är typ det bästa som möjligen kunde hända. En hel dag ledigt. Bara sådär, för att våra lärare ska på konferens. Way to go international team. Ska passa på att skriva allt sådant där småskit som lärarna slänger in lite hur som helst. Tänkte avklara engelskan (proposal + köpa böckerna), svenskan (dvs mina allmäna frågor till intervjun med Josefine) och socialkunskapen (slänga ihop en text om mobbingklimatet på Vasa). Borde inte vara helt omöjligt :).

Peace

Kommentera

