If I tell you my dirt, I’m demanding to hear yours (forbidden attraction).

Tobbe, Tobbe, Tobbe. Pratade med min gamla klasskompis alldeles nyss, det är alltid lika trevligt. Nu kan jag inte sluta le heller. Haha. Galne kråkan (har ingen aning om vad det kom ifrån, men tack vare min uppfinningsrikedom gällande konstiga uttryck och namn, ska jag härmed börja kalla honom för det – Galne kråkan). Talk me trash.

Fastnade lite på Europe nu känner jag. Nog för att jag har lyssnat på dem sen barnsben liksom, och tycker fortfarande att de är bra, men nu så.. haha. Kollade i alla fall videon för Carrie (finns på youtube, kolla!), den är så himla rolig. Haha, kan inte sluta skratta. Älska 80-talet med den nya tekniken. 😛

Peace

Kommentera

