I secretly want to punch slow walking people in the back of the head.

Såå. Jag tror jag måste ändra min inställning till matteprovet. Om jag tror stenhårt på att jag ska klara det, så kankse det går vägen? Det känns i alla fall som att jag kan tillräckligt för att klara ett G så det är bra. Men helst ett VG, såklart. MVG har jag inte ens i sikte så.. Ska nog inte överdriva mitt positiva tänkande, haha. Men i alla fall.

Ångrar mig lite nu att jag inte pluggade mer i söndags. Eller faktiskt pluggade på allvar. Tror inte att det räcker med att öppna matteboken när man ska plugga matte, o bläddra ibland. Okej när det gäller ett sam-ämne men inte matte. Det är för praktiskt. BLÄ. Nu blir det hets-plugg. Håll en tumme för mig. Det ska gå vägen!

Peace

Kommentera

