Give me one of those, please (tea, in a big cup with a twist).

Helt seriöst. Om man sitter o tittar på live-klipp med diverse

artister/grupper så märker man hur hett det är att spela gitarr. För en kille alltså. Han behöver inte ens vara så där självklart snygg eller söt, för med antingen gitarren i hand – eller till och med bara vetskapen om att han kan spela – gör killen så mycket hetare. Helt sjukt. Ge mig en kille som kan spela gitarr för mig (en ny då).

 Ska se Kramer vs. Kramer (med bl. a. Dustin Hoffan och Meryl Streep) nu. Ska vara något av en klassiker så det är väl på tiden att jag ser den ka jag tänka mig. 🙂 Den verkar i alla fall jättebra, så jag är nöjd.

Dessutom har jag återfunnit mitt mint-te som Elvira köpte till mig i Österrike när hon var där med moster+man+kusin. Orättvist att hon ska få åka skidor i Alperna men inte jag. Jag har å andra sidan varit i Barcelona, Gran Canaria o London själv. Men samtidigt var alla tre resor på något sätt relaterade till skolan. Hur sugigt är inte det? Fast London var oslagbart, där var det då jävla roligt rent ut sagt. 😀

Fast Prag ska bli oslagbart det också. Ännu mer oslagbart, för nu åker jag själv med Malin, without any strings attached! Plus att man är myndig o kan göra som man vill. Great.

Nepp, filmen kallar liksom teet.

Peace

Kommentera

