Fly me to Prag and back (glitter it up)

Jag och Malin ska köpa en resa till Prag idag. YEY! Jag behöver semester. Kanske ska ragga upp någon snygg tjeck? Haha. Nu är det så att jag inte har någon speciellt bred syn på hur tjecker ser ut, men min förutfattade mening är att de inte är så snygga.. Vet inte varför, det är känslan jag får. Vad ska man säga liksom? ”Nej jag hittade en pragare när jag var i Tjeckien med min tjejkompis och levde galet, han var snygg!” Det känns inte som en mening som kommer att komma över mina läppar. Sorry förväntansfulla tjecker.

Var för övrigt ute igår, tog en öl med Malin på Old Saints. Ytterst trevligt. The grabs skulle möta upp oss senare, för se de skulle spela poker. Tror dock att det inte var roligt, för de kom en knapp timme efter att jag och Malin landat på OS. Däremot träffade vi Amanda, Lisa, Sofie (? Press) och Natta. Det var trevligt det med. De slog sig ned med oss. Jag drog dock hem tidigt. Dels för att vara pigg tills ikväll (berätta snart :D), dels för att det ibland känns som att jag gång på gång blir slagen på käften vilket resulterar i att jag gör en helomvändning i humöret och blir jätteledsen. Jag saknade Adde lite för mycket igår. Respekterade dock mina känslor och sa hej då, jag på ett ställe med alkohol när jag är ledsen är en dålig kombo. Det har jag bevisat allt för många gånger.

Nej ikväll är det 20-årsfest för Tessan 😀 Jag blir mer och mer pepp. Nu ska jag göra en partyskiva som jag kan ta med till Malin, ska fixa Tessans present och käka innan kvällen. Dock så är det övningsköra nu, sen köpa resa, handla, fixa resten inför ikväll. Blir super!

Peace

Kommentera

