When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Såå. Beskåda: Jag har pluggat. JAG har faktiskt pluggat. Inte bara sagt att jag a) skulle/ska göra det b) har gjort det fast egentligen ljuger för mig själv. Ikväll har jag pluggat. Intensivt, effektivt och bra. Yey för mig? Haha. Här hyllar man inte sig själv. Inte alls. 😀

Har inte orkat sätta på en passande film för kvällen heller. Förstår ni hur mycket det suger? Det är nada på tv ikväll. Har tröttnat på Top Model. Tjejerna är skrikiga och Tyra Banks älskar sig själv liite för mycket. Men det är kul att se ibland. Men inte ikväll. Plus att trean har fått något slags fnatt på reklampauser. HELA JÄVLA TIDEN är det reklam. Sjukt. Jag mår psykiskt dåligt av reklam. Kanske är det bäst om jag slutar kolla på tv helt, eller bara håller mig till de reklamfria kanalerna (SVT 1/2, TV4film, Canal+kanalerna). Jag skulle överleva då. Nu riskerar jag en framtid på mentalsjukhus. Typ. Bara lite, en aning, överdrivet.

Nej. Nu ska jag välja film. Kanske kollar på slutet ändå.. hm, svårt val. Men rent logiskt borde det inte vara fler pauser nu. Det är åtta minuter på programmet. Trean kan inte vara så jävliga, kan dem?

Peace

Kommentera

