Money can’t buy you back the love that you had then.

Sant så sant. Pengar ger en inte kärlek tillbaka. Det ger en inte ens kärlek från början. Sanna ord minsann.

Dagen sountrack står Deep Purple för, närmare bestämt Mitzi Dupree. Det var en av de första låtarna jag lyssnade på i morse, och den fastnade. Den fanns inte på youtube.

Ha för övrigt haft en ganska bra dag. En lektion som började ett, slutade tidigt klockan två. Sjukt skönt. Var dock i skolan och jobbade IR redan halv elva. Jag var ambi, det kändes bra. Men är dock inte riktigt klart än, men det tar sig (som mordbrännaren sa). Sedan tränade jag. Träning är terapi. Tack för underbar träning. Svettas och ha sig,  ska det var så speciellt kan man ju tänka. Men ja, det är det fan. Träning räddar en när man är nere. Jag har lättare att vara glad. Är så djävulskt tacksam att jag får träna igen.

Sen fettade jag. Eftersom jag var supereffektiv hann jag träna extra, med extra kondition (love it love it), så belönade jag mig med mormors chokladkaka och lite glass. Sen nu på kvällen (efter att jag hade lagat mat, och mamma o pappa flugit ut på föreläsning om hur man blir smal – typ) belönar jag mig för mina ansträngningar med mango och te. Mango är så underbart fantastiskt gott.

Nej nu ska jag återgå till Shear Genius (sa ju när det började att det skulle bli ett sådant där dumt o fånigt program jag skulle komma att följa). Och sen blir det lite plugg.

Peace

Kommentera

