When I was a bumblebee, I was bright and high.

Jag har inte gjort filosofiäcklet än. Äckeläckeläckel. Gattaca är förvisso en rätt så bra film, och sen när skulle jag har något emot att kolla på film för en skoluppgift? Men nu har jag gjort det roliga redan. Jag såg filmen i förrgår. Tänkte börja på uppgiften direkt efter men skrev en enkätundersökning till PA istället. Igår tänkte jag göra frågorna på bibblo när jag var där med Starstone, men det blev inte av. Hittade istället sju böcker som jag faktiskt har använding av i mitt PA. (Dock så tog jag inte alla för de vägde så in i helvete mycket. Tack för alla statistik, men jag klarar mig utan. Det kan jag läsa på bibblo när jag behöver det.) Nu sitter jag här.

Istället för att göra allt det där vettiga läser jag gamla bloggar (läs en, kollde inte ikas). Det mesta jag gör är att leta efter filmer jag vill se. Och så smsar jag lite emellanåt. Ska hem till Sosso för att kolla in hennes o Tjonkens nya lya (haha). Det ska bli trevligt. Ett avbrott i min annars så uppbokade verklighet? Eller ett avbrott i min rubbade verklighet där jag borde plugga effektivare så jag slipper börja terminen med hyperaktivt pluggande redan första helgen?

Nej, nu ska jag övertala mamma om att hon ska se Waitress. Kanske vill hon se den eller någon annan med mig ikväll istället. Om hon överhuvudtaget vågar se den (mamma tycker jag har konstig filmsmak – ”den är bra – men du tycker ofta att så konstiga filmer är bra”).

Peace

Kommentera

