Somwhere between a half-empty cup of tea and champagne

Nej jag vet faktiskt inte alls vad jag ska skriva nu. Tappade tråden helt, hade något på gång men så – poff – så blev min idé som en tom duk. Där ser man. Sådant händer ibland..

Om jag inte kommer på något annat att skriva senare så får jag passa på att önska er alla ett riktigt gott nytt år! Hoppas ni har några roliga planer på gång för kvällen – något som passar er 🙂 Själv ska jag ta mig ut till Iggön för att fira med ett gäng knasiga saker vi kallar människor. Det blir nog bra, that I’m sure of! 😉 Ha det bäst mina vänner (och fiender – var tvungen, säger man vänner måste man säga fiender), må ni hitta eran nyårskyss.

Peace

Kommentera

