If I was a tree growing tall and green..

Jag har kört idag. Halva dagen. Till Kryddstigen, till Valbo, till stan, till mormor, till Seglet, till mormor, till en återvinningsstation, hem. Under den tiden har jag hunnit välja en mobil (valde bort LG:n, det är för drygt att lära om plus att jag gillar SonyEricsson ändå). Jag har lämnat mamma på stan, retat upp en bilförare för att jag gjorde ett klantigt filbyte pga att pappa klantade sig, handlat till mormor, lämnat sopor.. Jaja, ni fattar. Sen åkte jag hem, åt, kollade på Little Britain, somnade. Nu sitter jag här.

Ika kommer om ett tag. Jag har inte börjat städa än. Jag har inte duschat. Blä. Är sjukt opepp. På allt jag måste göra, förutom duschen då – det är bara skönt. Nej jag lär väl sätta igång då. (Jag vet att man ofta säger att ens rum ser ut som om en bomb just exploderat fast det i själva verket är så att man bara har lite kläder här och var – plockas upp på fem min – och kanske inte bäddat sängen. Men nu är det verkligen som att tusen bomber detonerat. Jag måste dammsuga, byta sängkläder, plocka upp kläder, påsar, papper, kuddar.. Herregud.)

Peace

Kommentera

