Oh, I actually met him – rather skinny fellow, ey?

Jag har spenderat dagen med att komma på konstiga fraser. Så som den i rubriken. Jag vet inte varför, men det var rätt roligt. Plus att jag är så nedrans trött hela tiden (sov igår på eftermiddagen på julafton, idag på dagen.. vart ska det här leda?) så det är bra med en sådan syssla. Man kan liksom tänka när man vilar.

Men jag har ändå sprungit emellan datorn, tv:n, köket och sängen hela dagen. Även fast jag legat större delen av dagen (framför tv:n, antingen i mitt rum eller i vardagsrummet, haha). Jag har ordnat med mina filmer, defragmenterat datorn även fast det inte behövdes alls, jag gör nog det för ofta, kollat på film, fikat, ätit.. typ så. Som en jävla latmask. Men det är väl det jag är i och för sig.

Ni föstår, jag är trött för att min familj har helt otroligt fått en ådra av att vara uppe tidigt på mornarna. Det är hemskt. Jag sover i ett rum som är sjukt lyhört, allt som görs i huset (mja.. men ni fattar känslan) hörs in till mig. Oerhört drygt när man vill sova på morgonen. Länge. För att man har lov och har stressat hela hösten. Men det går inte hemma hos mig. Sucks.

Men Serj Tankian håller i sig. Sky is over Empty walls Saving us, Baby, The unthinking majority; Beethovens cunt. Man kan bygga meningar på hans låttnamn. Fyndigt.

Nej nu ska jag återgå till mina filmer, mitt extremgoda te (gillar man te, får man massor av teer plus tillbehör i julklapp, I like).

Peace

Kommentera

