Choking from intoxication (behind those fucking walls)

Jag har haft Serj Tankians ”Sky is over” och ”Empty walls” spelandes i mitt huvud hela dagen. Jag vet att det här är en sådan dag då jag normalt bara borde ha en massa jullåtar spelandes om och om igen i huvudet, men jag kanske rent av har blivit välsignad med att slippa allt? Jag menar, jag har onekligen hört alla de där låtarna spelande på CD-spelaren hela dagen. Det räcker väl?

Don’t you want to hold me baby?

Nej, god jul på er!

Peace

Kommentera

