The visualized meaning giving nourishment to life.

She want’s to know, am I still a slut?

Öhm.. Skolan är snart slut, jullovet är med stormsteg på väg in i våra, de stackars sönderstressade treorna, trötta hjärtan. Jag missar hela julavslutningen (:P), men funderar på att ta mig till skolan för treornas jullunch. Chansen är dock enorm att det på menyn står: rester från tidigare skoldagar. Inte trevlig avslutning på den sista höstterminen här på Vasa – man ska väl komma ihåg skolan med värdighet när man blir gammal. (Ja, den dåliga Sodexo-maten som serveras här drar faktiskt ner på skolans värdighet.)

Jag har inte gjort klart min sammanfattning på Vitryssland än. Jag skäms. Men ska faktiskt skriva klart den innan PA-tiden/IR. Jag ska, har lovat Rasmussen, och det kommer att gå bra!

Nej. Off to lunch now I think. Det räcker inte med ett äpple och en kopp te till frukost.

Peace

Kommentera

