So it’s definitely over (over the moon by midnight).

Här kommer det ni undrar. Jag tänker inte ta det tusen gånger om. Det räcker nu.

Okej, utan att försöka hitta de där fina extravaganta orden ska jag säga den hårda sanningen: Jag och Adde har gjort slut. Det är skittungt, jag saknar honom redan och det känns tomt. Men jag visste att det skulle hända. Och han har brytt sig nog att faktiskt vara ärlig med mig. Det är inte alla som är det. Det tackar jag honom för, i mitt hjärta.

Jag vill slå honom, hata honom för att han inte är kär i mig längre. Men jag kan inte. Jag antar att jag hade insett det tillräckligt redan, det här slutet, att jag faktiskt redan börjat bearbeta det. Jag hade redan börjat försöka komma över honom. Trots det hoppades jag. Hoppades att han skulle ge det lite mer tid, hoppades att ett under kunde ske. Men jag är tyvärr realist. Sådant här händer, det suger och man hatar dessa perioder. Men det blir bra till slut.

Vi ska fortsätta vara kompisar för er som undrar. Jag kan inte sluta bry mig om honom, och han bryr sig förhoppningsvis om mig också. Jag tror det. Men vad vet jag?

Så snälla, ni får säga att ni är ledsna, men fråga inte tusen gånger om utifall jag själv inte vill prata. Tack.

Peace

2 thoughts on “So it’s definitely over (over the moon by midnight).

Kommentera

